Monday, November 16, 2020

Pelan Unlimited Terbaru Dari Halo Telco

ADAKAH ANDA MENCARI PLAN INTERNET UNLIMITED PALING MURAH DAN LIPUTAN TERLUAS DI MALAYSIA?  Halo Telco melalui kerjasama bersama Tune Talk kini menawarkan Plan Internet Paling Hangat di Malaysia iaitu Pelan UNL48. 

Halo Telco, Halo telco unlimited plan, HQ Halo Telco

Apa yang menarik tentang pelan Unlimited Halo Telco ini, ialah ia tidak mempunyai sebarang Kontrak dan menggunakan sistem prepaid. Warganegara Malaysia Malaysia berumur 13 tahun ke atas layak mendaftar. Sudah tentu pelan ini amat sesuai untuk para pelajar sekolah yang sering menggunakan Aps seperti Zoom, Skype dan Google Classroom untuk kelas online.

Pelan Unlimited internet dan panggilan ke semua rangkaian ini ditawarkan dengan harga yang sangat murah iaitu RM48. Lebih berbaloi apabila kelajuan internet yang di tawarkan untuk plan ini adalah 6MBPS dan menyediakan Quota Hotspot sebanyak 5GB.



Untuk pengetahuan semua, pekerja asing yang berkerja di Malaysia seperti dari Indonesia, Bangladesh, Myanmar dan lain lain lagi gemar menggunalkan plan ini kerana harganya yang mampu milik dan mereka layak mendaftar plan ini dengan hanya menggunakan passport atau i-Kad.

Tahukah anda Halo Telco menggunakan line atau Coverage apa? Pasti ini merupakan soalan utama yang bermain di fikiran anda. Halo Telco melalui kerjasama bersama TuneTalk menggunakan Coverage Celcom. Jadi anda tak perlu risau tentang kualiti signal kerana ia menngunakan coverage yang paling luas dalam Malaysia. Bak kata kawan saya, dalam hutan pun dapat line tau.


Selain dari Plan UNL 48, Halo Telco juga ada menyediakan plan lain yang sesuai dengan penggunaan anda. Anda boleh refer poster Halo Telco Plan di bawah untuk mengetahui dengan lebih lanjut.



Oh ya. Satu perkara menarik lagi yang anda perlu tahu. Simkad Halo Telco ini dijual dengan harga yang sangat tak masuk akal. Betul tak masuk akal. Dengan Hanya RM5 anda sudah memiliki simkad ini. Jadi tunggu apa lagi. Daftar lah simkad halo telco ini dengan Dealer yang sah. Klik sahaja Link di bawah untuk mendaftar. Semua agen uruskan. Anda tak perlu pening kepala. yang lagi best, kalau beli dengan saya, siap dapat free gift istimewa lagi.

👇👇👇





No comments:

Post a Comment

Plan Call Unlimited dan Data Paling Murah di Malaysia

  Berikut adalah jadual Pakej Jaringan Prihatin Halo Telco Terbaru selapas Plan Call 20, Hi 25 dan Hi 35 diperkenalkan. Pastinya memberikan ...