Sunday, February 9, 2020

COD Halo Telco Pada Customer Shah Alam


Assalamualaikum kepada semua pembaca yang dikasihi. Kali ini saya nak share pengalaman COD Halo Telco pada customer Shah Alam. Mula  mula ada wassap masuk request untuk COD. Seperti biasa, Saya akan set kan waktu  pertemuan dan  saya ingat dia dari Bangi atau bekerja sekitar Bangi. Dan kami pun berjumpa pada malam tersebut, dan Tuan Amir kata dia dari Shah Alam. Terkejut saya, jauh sangat datang dari Shah Alam untuk COD Halo Telco di Bandar Baru Bangi.

Tuan Amir kata dia pernah melihat video tutorial saya di youtube dan juga ada melihat tutorial yang saya share di google. Dia ucapkan terima kasih kerana tutorial tersebut  sangat berguna. Terharu rasanya dapat ucapan terima kasih macam tu. Ilmu itu memang saya share untuk kegunaan bersama dan mendapat manfaat untuk semua. Tambahan pula untuk menjadi dealer Halo Telco banyak aspek teknikal yang perlu dipelajari dan yang paling penting saya perlu guide semua downline bawah saya dari segi teknikal dan marketing skill. Pengalaman saya sebagai seorang pensyarah kejuruteraan merasakan sesuatu ilmu teknikal atau apa apa ilmu perlu dikongsikan dengan cara yang betul. Dari segi teori dan praktikal. Yang paling penting adalah guidance dan monitoring untuk memastikan sesuatu tujuan pembelajaran tercapai.


Tuan amir meyatakan dia berminat untuk menjadi dealer Halo Telco. Seperti biasa saya akan bantu untuk pendaftaran agen. Dan apa yang paling penting disini, dealer Halo Telco merupakan pengguna Halo Telco (Sepertimana yang ditetapkan oleh HQ Halo Telco, untuk mendapat komisyen dealer perlu melanggan plan minima RM28).Ini dapat membantu dealer memperoleh pengalaman sebagai pengguna dan menyebarkan kebaikan Halo Telco melalui pengalaman sendiri selain daripada copywriting yang disediakan.


Selain itu komisyen juga akan diperoleh setiap kali user yang kita daftar membuat langganan. Best kan? 

Terima kasih Tuan Amir sudi datang dari jauh untuk beli simkad Halo Telco dengan saya. Saya ucapkan selamat datang ke dalam keluarga Halo Telco. Jika anda berminat mendapatkan simkad Halo Telco atau menjadi Agen Halo Telco, boleh klik link di bawah. Saya akan bantu anda untuk urusan registration.


▪️Maklumat Lanjut klik Link dibawah⤵️⤵️⤵️
http://www.wasap.my/+60125586734/HaloTelcoSimkad


No comments:

Post a Comment

Plan Call Unlimited dan Data Paling Murah di Malaysia

  Berikut adalah jadual Pakej Jaringan Prihatin Halo Telco Terbaru selapas Plan Call 20, Hi 25 dan Hi 35 diperkenalkan. Pastinya memberikan ...