Thursday, February 13, 2020

Album COD Halo Telco Bangi Kajang

Alhamdulillah. Saya sejak menjual Halo Telco, dah ramai orang yang saya jumpa sewaktu saya COD. Seronok juga dapat berjumpa ramai orang yang teridiri dari pelbagai latar belakang yang berbeza. Disini saya ingin kongsikan gambar gambar bersama customer Halo Telco sewakru COD di sekitar area Bandar Baru Bangi dan Kajang. Urusan pendaftaran sewaktu Halo Telco semasa COD sangat mudah. Customer hanya perlu bawa IC original. Saya akan scan IC  customer menggunakan APS dealer sewaktu pendaftaran. Cepat dan mudah. Tak sampai 5 minit pun untuk daftar. Semua saya  uruskan.
































Untuk yang tinggal berjauhan tetapi ingin membeli simkad halo telco ini dari saya, tak perlu risau kerana saya juga membuat pengeposan simkad  Halo Telco mengunakan Poslaju. Sama seperti customer COD, semua urusan pendaftaran bagi customer poslaju saya akan uruskan. Anda hanya perlu snap IC bahagian depan dan hantar ke whatsapp saya. Gambar ic hendaklah jelas dan jangan silau. Apabila simkad yang di pos sudah sampai di tangan anda, saya akan buat pendaftaran.


 Bagi yang berminta untuk mendapatkan simkad halo telco ini  boleh tekan link di bawah  ⤵️⤵️⤵️




No comments:

Post a Comment

Plan Call Unlimited dan Data Paling Murah di Malaysia

  Berikut adalah jadual Pakej Jaringan Prihatin Halo Telco Terbaru selapas Plan Call 20, Hi 25 dan Hi 35 diperkenalkan. Pastinya memberikan ...