Saturday, November 23, 2019

COD Simkad Halo Telco Sungkai Perak

n
Simkad Halo Telco dijual macam goreng panas. Selalu sahaja habis stok. Baru baru ini terima whatsapp dari orang kampung saya di Sungkai yang mencari simkad Halo Telco. Oh ya simkad halo telco ini menggunakan simkad Tune Talk dan menggunakan aps tune talk. Jadi anda tak perlu keliru. Urusan pendaftaran anda tak perlu risau kerana semuanya diuruskan oleh saya. Anda hanya perlu menunjukkan kad pengenalan untuk saya scan ke dalam sistem.

Bagi pelanggan yang ingin mengekalkan nombor lama juga boleh. Tiada masalah asalkan lepas syarat syarat tertentu. Boleh  tanya  nanti syarat syaratnya tu. Saya akan uruskan.



Ni lah whatsapp customer tu, mesti dia tahu kelebihan simkad halo telco ni. Jimat RM 48, Free call to all network. Kebetulan weekend hari tu saya ada balik di Sungkai, bolehlah COD. Untuk yang nak COD simkad Halo Telco di Tanjong Malim dan Slim River pun boleh, Tapi kita kene set time delivery dahulu, sebab situ memang kawasan laluan saya untuk pulang ke kampung. 


Untuk yang jauh jangan risau, saya boleh poslaju. Tak mahal pun, RM 10 termasuk poslaju. Walaupun poslaju, urusan pendaftaran saya akan uruskan dari jauh,


Untuk mendapatkan sim cad anda hari ini, sila tekan link di bawah: 



No comments:

Post a Comment

Plan Call Unlimited dan Data Paling Murah di Malaysia

  Berikut adalah jadual Pakej Jaringan Prihatin Halo Telco Terbaru selapas Plan Call 20, Hi 25 dan Hi 35 diperkenalkan. Pastinya memberikan ...